A francia luxusmárka tudja, hogyan kell meghozni a vásárlási kedvet: egyenesen a tengerpartra költöztette legújabb üzletét Caprin.


Az aprócska olasz sziget már eddig is a luxus megtestesítője volt: a világ felső 1%-ának kedvelt nyaralóhelyeként már eddig is volt miből válogatni a drága darabokat kedvelőknek.

A Dior azonban ráérzett, hogyan érdemes értékesíteni a resort kollekciót: egyenesen a tengerparton kell árulni! Az ideiglenes boutiqe az azúrkék Földközi-tenger partján található Il Riccio Restaurant & Beach Club területén nyílt, egy sziklákra épített teraszon, ahová a Dior saját hajójáratával juthatunk el.

Így néz ki a pop-up bolt

Designboom / kristen pelou

A terveket elkészítő római székhelyű dizájnstúdió, a Thirtyone odafigyelt, hogy a márka organikusan, nem tolakodva illeszkedjen környezetéhez, ezért az üzlet borostyán- és bambuszborítást kapott, díszítésként pedig hagyományos helyi kerámiák mintázatát választották.

Forrás: Designboom

Friss

Környezettudatosak vagyunk, amíg nem kerül sokba

A magyar háztartások elméletben fontosnak tartják a környezetet kímélő megoldásokat, azonban a háztartási eszközeik kiválasztásában és a szokásaikban nem mindig tartják szem előtt ezeket az értékeket – derült ki az IKEA svéd lakberendezési vállalat megbízásából készült felmérésből.
TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

A figyelmetekbe ajánljuk