A legtöbb autómárka már évtizedekkel ezelőtt rájött arra, hogy nem feltétlenül kell mindig valami teljesen újjal előrukkolniuk. Sok esetben az is elég, ha egy jól bevált klasszikust újítanak fel, és látják el mai technológiával. Az igazi csavar az, ha egy új járgánynak álmodnak régi korokat idéző külsőt.



Stílusos múltidézés

Porsche 911 Targa 4S

Porsche

Így tett például nemrégiben a Porsche is, mely a 911 Targa 4S nevet viselő modelljének kölcsönzött retró dizájnt – tudtuk meg a Robb Report beszámolójából. Amit legelőször észrevehetünk a felturbózott Porschén, az természetesen a vibráló, cseresznyepiros metál festés, amit a tervezők kiegészítettek még a versenyautókra jellemző számos fehér elemmel. Ilyen például az autó oldalán húzódó csík, vagy az ajtón megjelenő versenyszám is.

Targa örökség

Porsche 911 Targa 4S

Porsche

Persze a vintage stílusjegyek listája itt nem ér véget, hiszen a 911 Targa 4S Heritage Design Edition orrán ugyanazt a márkajelzést találjuk, amit a konszern 1963-ban is használt. De a kocsi hátsó részén ott van még egy Porsche Heritage jelvény is, amit azok a Porsche 356 tulajdonosok kaptak, akik autójukkal megtettek legalább 100 ezer kilométert.

Porsche 911 Targa 4S

Porsche

A márka 1963-as címere természetesen bent is megtalálható, egészen pontosan a fejtámlákon és a kormánykeréken.

A Porche 911 Targa 4S Heritage Design Edition ára mintegy 144 ezer eurótól kezdődik.

Friss

Courtesy Proteus /Yves Béhar /Fuseproject

43 milliárdos víz alatti bázist terveznek a Karib-tenger mélyére

Közel 20 méter mélyen, a Karib-tenger felszíne alatt egy 371 négyzetméteres, hozzávetőleg 43 milliárd forintos kutatóállomást építene Fabien Cousteau francia akvanauta, valamint Yves Béhar svájci tervező. A Proteusban működne a világ első víz alatti üvegháza is.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

A figyelmetekbe ajánljuk