Egy Tiffany & Co. gyűrű.

Méregdrága digitális ékszerek: NFT-kollekciót dob piacra a Tiffany & Co.

Miután áprilisban belépett az NFT-térbe, a Tiffany & Co. egy 250 darabos kollekcióval új szintre emeli a CryptoPunk medálokat.


Augusztus 5-én az amerikai ékszeróriás egy NFTiff nevű, digitális és fizikai gyűjtőeszközökből álló kollekciót fog kiadni, ami a CNET szerint az NFT-k történetének legdrágább nyilvános eladása lehet.

A medálokat kizárólag a CryptoPunk tulajdonosok számára kínálják majd 30 Ethereumért (50 000 dollárért, azaz körülbelül 20 millió forintért) – az érdeklődők pedig akár három NFTiffet is vásárolhatnak. Mindegyik „belépőhöz" egy-egy egyedi tervezésű Tiffany-medál jár majd, amely hasonlít a tulajdonos avatárjára.

A vállalat művészei a medálok elkészítéséhez csiszolt gyémántok, zafírok, ametisztek, spinell és más drágakövek köré foglalt gyöngyök kombinációját fogják használni. A medál egy 18 karátos aranyból készült, állítható lánc végén lesz.

Ezenkívül az összes NFT ihlette medál 18 karátos rózsa- vagy sárgaaranyból készül, és hátoldalán a CryptoPunk sorozat száma és a Tiffany logója lesz gravírozva. A fizikai nyakláncot várhatóan 2023 elején kapják meg a vásárlók, míg a digitális megjelenítés októberben érkezik virtuálisan.

A Tiffany első, metaverzumba való betörése alig néhány hónappal ezelőtt történt. Ezt a termék- és kommunikációs ügyvezető alelnök, az LVMH vezetőjének, Bernard Arnault fia, Alexandre Arnault vezette.

A 29 éves férfi volt az első, aki CryptoPunk-vásárlását hordható ékszerré alakította – a berakott medál az NFT-profilképét mintázta. Bár az idősebb Arnault a közelmúltban némi visszautasítást tanúsított a metaverzummal és a virtuális vásárlással kapcsolatban, az NFTiff elindítása azt sugallja, hogy a híres ékszerház talán végre készen áll arra, hogy a digitális gyűjteményekbe is komoly pénzt fektessen.

Forrás: Robb Report


A figyelmetekbe ajánljuk