Ha képbe akarsz kerülni Japán utcai férfidivatjával, akkor most megteheted 10 évnyi magazin segítségével.


Shoichi Aoki tavaly feltámasztotta 2017-ben 20 év után megszűntetett magazinját, a FRUiTS-t, ami havonta mutatott képeket a világ legmenőbben öltözött fiataljairól az utcákról és a köztudatba röpítette az úgynevezett Harajuku stílust. Ez a sajátos japán utcadivat a 90-es évek logós pólóit ötvözte patchworkös kabátokkal, eltúlzott cipzáros kapucnis felsőkkel és bő farmerekkel, amiket a hip-hop, a reggae és a deszkás kultúra inspirált.

Később aztán egy másik magazin is indult ennek révén, ami a Harajuku utcai divattal foglalkozott, ez volt a TUNE, ami 2004 és 2015 között működött. Idén most ha teljesen nem is támasztotta fel azt is, de most elérhetővé tette az eddig megjelent összes számot online is.

Szóval 10,700 oldalnyi referenciához most akár otthonról is hozzájuthatsz 35 dollárért, vagyis nagyjából 10 ezer forintért, 450 dollárért, vagyis nagyjából 130 ezer forintért pedig az összes szám a miénk lehet egyben, méghozzá erre a linkre kattintva.

Bár nem indult újra, előfordulhat, hogy fog. Aoki ihlethiányra hivatkozva hagyta abba a magazin kiadását, ami azóta se változott. De ha lát egy olyan új menő stílust elterjedni, mint a Harajuku volt a maga idejében, akkor várható a folytatás.

Szerintem a Cannabis, egy bolt a Cat Streeten indította el a Harajuku divatot. Aztán az a szcéna szép lassan elhalványult és 2015-ben leálltunk a publikálással. Már öt eltelt azóta és még mindig nem láttam új divatirányzatot megjelenni.

(Forrás: Dazed)

Friss

Nem várt helyen bukkant híres magyar festők művére az adóhatóság

Különleges műveket árverez el az adóhatóság: egy hús-, és húskészítmények nagykereskedelmével foglalkozó cégtől lefoglalt festményekre lehet licitálni a NAV árverési oldalán – írja a Haszon Magazin.
TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

A figyelmetekbe ajánljuk