A Ray-Ban Stories néven futó okulárén a Facebook nem feltűnősködik: a csomagoláson kívül tűnik úgy, hogy a márkajelzése bárhol is megjelenne a terméken.
A szemüvegen egyszerűen lehet viszont posztolni a közösségi médiába, és minden bizonnyal streamelni is lehet majd.
Facebook x Ray-Banpic.twitter.com/kD5E23Nb5X— Ev (@Ev) 1631163944
A kiszivárgott képek alapján három különböző kerettípus közül lehet majd választani (Wayfarer, Round és Meteor) , és az összes közel áll klasszikus Ray-Ban-dizájnhoz. A különbség természetesen a két kamera jelenléte a két oldalon a zsanérok mellett. A jobb oldali szár tetején egy gomb is található, amely minden bizonnyal a kamerák működtetésére szolgálhat.
pic.twitter.com/XJKrM5TyiL— Ev (@Ev) 1631163945
Az okosszemüvegek viszont nem rendelkeznek majd AR-technológiával, és a lencséken sem jelenik meg elvileg semmi – a kamerákkal viszont lehet 3D-videót is készíteni, ha igaz.
Ennek ellenére Mark Zuckerberg titokzatosan elmondta, hogy a szemüveg tartogatni fog pár meglepetést. Hogy pontosan mit, azzal a hivatalos bejelentésig várnunk kell