Várhatóan még ma bejelenti a Facebook és a Ray-Ban a közös okosszemüvegeiket, ám a termék már hamarabb kikerült az internetre, mint azt a két cég szerette volna.

A Ray-Ban Stories néven futó okulárén a Facebook nem feltűnősködik: a csomagoláson kívül tűnik úgy, hogy a márkajelzése bárhol is megjelenne a terméken.

A szemüvegen egyszerűen lehet viszont posztolni a közösségi médiába, és minden bizonnyal streamelni is lehet majd.

A kiszivárgott képek alapján három különböző kerettípus közül lehet majd választani (Wayfarer, Round és Meteor) , és az összes közel áll klasszikus Ray-Ban-dizájnhoz. A különbség természetesen a két kamera jelenléte a két oldalon a zsanérok mellett. A jobb oldali szár tetején egy gomb is található, amely minden bizonnyal a kamerák működtetésére szolgálhat.

Az okosszemüvegek viszont nem rendelkeznek majd AR-technológiával, és a lencséken sem jelenik meg elvileg semmi – a kamerákkal viszont lehet 3D-videót is készíteni, ha igaz.

Ennek ellenére Mark Zuckerberg titokzatosan elmondta, hogy a szemüveg tartogatni fog pár meglepetést. Hogy pontosan mit, azzal a hivatalos bejelentésig várnunk kell

A figyelmetekbe ajánljuk