Egy négyéves időszak keresési adatainak áttekintése után a tanulmány megállapította, hogy a Louis Vuitton az Egyesült Államokban és azon kívül is egyaránt népszerű.
Az amerikaiak egyszerűen nem tudnak betelni a Louis Vuittonnal. Az LVMH 2021-ben rekordbevételt (71,5 milliárd dollár) könyvelhetett el, és a legendás francia ház részben a világjárvány boomjának köszönheti, hogy egy új tanulmány szerint az Egyesült Államok legkeresettebb luxusmárkája lett.
Az eredmények a SINGULART online művészeti galéria tanulmányából származnak, amely a 2018 és 2021 közötti keresési adatokat vizsgálta, hogy megnézze, hol tetőzött az érdeklődés 42 tervezőmárka iránt. A francia divatház mind az Egyesült Államokban, mind Európában a dizájner márkák listájának élén állt: 28 ország nevezte meg kedvenc luxusmárkájának, ráadásul az Egyesült Államok összes államában a legnépszerűbb dizájner márkának nevezték.
Európában Izlandon láthatóan nagyon kedvelik a Hugo Boss-t, Németországban pedig a Hermes volt a sláger, míg Finnországban a Moncler a legkeresettebb, Grúziában pedig a Chanel a legnagyobb sláger. A Louis Vuitton azonban továbbra is uralkodik, a ház az első helyen végzett olyan divatközpontokban, mint Franciaország és Olaszország. A Balenciaga, amely nemrégiben a Lyst Indexen a világ legmenőbb ruházati cégeként végzett az élen, általában nem keltett akkora feltűnést, de rendkívül népszerű Írországban, ahol az ország második legkedveltebb tervezői márkájaként végzett.
Meglátjuk, hogy a közelmúltban elért sikere előrébb repíti-e a tanulmány következő ismétlésében. Érdekes módon, míg az európai márkák, mint a Louis Vuitton és a Dior egyértelműen az amerikaiak kedvencei voltak, a szeretet nem feltétlenül volt kölcsönös. Az eredmények szerint csak három amerikai márka, a Marc Jacobs, a Ralph Lauren és a Tom Ford került fel a végső listára.
(Forrás: Robb Report)