A Pierpaolo Piccioli kreatív igazgató által tervezett Valentino Beauty-t három szóval lehet a leginkább jellemezni: egyediség, extravagancia és kísérletezés.
A Valentino Beauty ötven alapozó árnyalattal, negyven rúzsárnyalattal és számtalan többféleképpen használható, többféleképpen elkészíthető termékkel debütál, amelyek az önkifejezés szabadságáról és az egyéniségről szólnak, ami a márka hitvallása. Mottójuk, hogy mindenki a maga módján gyönyörű.
„A szépség a szeretet által feloldott összetettség. A szépség demokratikus. Minden egyes ember identitását, a sokféleséget és a befogadást magába foglaló egyediséget vizsgálom. A szépség a kegyelemről szól. A kegyelem olyasvalami, amit nem lehet leírni: ez egy érzékelés. A szépség olyasvalami, ami érzelmeket vált ki belőlem. Ez egy kapcsolat"
– mondta Piccioli egy nyilatkozatában.
Habár valóban ez az első alkalom, hogy a divatház sminktermékeket mutat be, a parfümgyártás terén már öreg motorosnak számítanak. A márka első illata, a Valentino 1978-ban jelent meg, legutóbb pedig a Lady Gaga arcával fémjelzett Volce Viva a tavalyi évben.
A Valentino Beauty teljes kollekcióját május 31-én mutatják be, mielőtt 2021 augusztusában világszerte mindenhol piacra kerülne.