Négy diéta tipp, ami segíthet megszabadulni a felesleges kilóktól

Az ünnepi időszakban a súlycsökkentés jelentős nehézségekbe ütközhet, különösen, ha mindenhol ízletes finomságok és élvezetek várnak ránk. De amint eljön az idő, hogy eltegyük a csillogó fényeket és a flittereket, talán itt az ideje, hogy elgondolkodjunk a karácsony utáni ünnepi súlyvesztés különböző módjain.


Meleg víz

A meleg víz fogyasztása számos egészségügyi és fogyókúrás előnnyel jár. Illetve nemcsak, hogy nem tartalmaz felesleges kalóriákat és megnyugtatja a torkot, de az anyagcserét is felpörgetheti. A legjobb eredmény érdekében reggelente érdemes hozzáadni egy kis frissen facsart citromlevet.

Viszlát alkohol!

Karácsonykor sok fogyókúrázó elengedi magát, és alkoholt fogyaszt, de az egyik legjobb dolog, amit egy fogyókúrázó tehet az a méregtelenítés. Az ünnepi időszakban azonban hajlamosak vagyunk iszogatni, amivel nincs baj( ha mértékletes), de a karácsony utáni méregtelenítés során adjunk a májunknak egy kis pihenőt, és hagyjuk ki az alkoholt az étrendünkből.

Kezdd korábban!

Az ünnepek miatt sokan szeretnek sokáig aludni, ami rendszertelen étkezési időbeosztáshoz vezet. Ha azonban a téli kilók leadására törekszünk, igyekezzünk korán enni. Az emésztés serkentése és a felszedett súly csökkentése érdekében minden főétkezést este 7 óra előtt érdemes elfogyasztani.

Gyümölcsök és zöldségek

Sok fogyókúrázónak nehézséget okoz, hogy az ünnepi időszakban tapasztalt extrém élvezetek után újra visszanyerje az adagszabályozást.

Azoknak, akiknek szükségük van a diétára az lehet a legjobb megoldás, ha alacsony kalóriatartalmú vagy negatív kalóriatartalmú zöldségeket tömnek magukba annak érdekében, hogy hosszabb ideig érezzék magukat jól lakotnak és feltöltsék a fogyást segítő alapvető tápanyagokat és vitaminokat.


A figyelmetekbe ajánljuk