Közel egy évtized után új Culinaris üzlet nyílt a budapesti Hegyvidék Bevásárlóközpontban. A prémium bolthálózat új egysége minden eddiginél nagyobb vásárlótéren, a decemberben átadott Culinaris Wine&Spirit shoppal együtt több mint 400 m2-en várja a gasztronómia kedvelőit. Az áprilisi nyitást követően, a márka immár három különböző lokáción, prémium szupermarketként várja az alkalmi és mindennapi bevásárlást intézőket egyaránt.
A hazai prémium gasztronómia egyik legjelentősebb szereplőjének üzleti tervei között már régóta szerepelt a bolthálózat bővítése, a vásárlók minél szélesebb körének elérése érdekében. A lokáció kiválasztásánál fontos szempont volt a Hegyvidék Bevásárlóközpont és a Culinaris márka értékeinek hasonlósága, hiszen mindkét kereskedelmi szereplő elkötelezett a professzionális, ügyfélközpontú működés és a minőségi gasztronómia mellett.
Az új üzletben is a Culinaris boltok izgalmas atmoszféráját tapasztalhatják meg a vásárlók, a termékek olyan vásárlói utak mentén kerültek a polcokra, mintha a részlegek között sétálva egyik országból a másikba jutnánk át a különböző tájak jellegzetes ételein és italain keresztül.
A Culinaris azzal a küldetéssel indult, hogy Magyarországon is elérhetővé tegye a különböző kultúrákra és tájakra jellemző élelmiszereket, italokat, fűszereket és alapanyagokat.
Az Otthon a világ ízeiben szlogen tökéletesen megragadja missziójukat, amelynek keretében immár közel húsz éve teszik lehetővé, hogy otthonunk kényelméből élhessük át a távol-keleti, mediterrán és számos más konyhakultúra jellegzetes ízélményét.
Választékban itt igazán nincs hiány, hiszen mára már 500 márka és 10.000-nél is több termék érkezik a világ különböző tájaiból a Culinaris polcaira, amelyek itthon máshol csak nehezen, vagy egyáltalán nem megtalálhatóak.
A hegyvidéki üzletnyitás nem pusztán egy új bolt megvalósulása, hanem a Culinaris márka megújulásának egy mérföldköve. Az elmúlt időszak munkájának célja, hogy a Culinaris egy szélesebb vásárlói réteget szólítson meg, prémium szupermarketként az a hely legyen, ahol az alkalmi, különleges élelmiszerek beszerzése mellett a mindennapi bevásárlás is elintézhető.
A magas minőség továbbra is a legfontosabb ismérvünk, de mostanra kialakítottunk egy hétköznapi vásárlást támogató kínálatot is. Szorosan együttműködünk magyar termelőkkel, mert hiszünk abban, hogy a magas minőség itthon is elérhető. Zöldség-gyümölcs részlegünkön például nemcsak ananász és mangó található a trópusokról, hanem a legjobb magyar eper vagy paprika is. Hazai termelőkkel dolgozva indítottuk el saját márkás termékeinket is, mint a Culinaris méz, mikrozöldek és kefír. Annak érdekében, hogy a teljes bevásárlás megvalósulhasson üzletünkben, non-food termékekkel, többek között tisztálkodási és konyhai eszközökkel bővítettük kínálatunkat
– összegezte Varga Ákos, a Culinaris ügyvezető igazgatója.
A Hegyvidék Bevásárlóközpontban nyílt Culinaris egységben különleges bolti atmoszférával találkozhatunk, ahol gondosan tervezett vásárlói utak mentén, praktikus sorrendben tudjuk beszerezni a szükséges élelmiszereket. A kényelem mellett az esztétikum is fontos szerepet kapott; a különböző részlegek között sétálva teljesen úgy érezhetjük, hogy egyik tájból, kultúrából a másikba csöppenünk át az izgalmas fűszerek, mártások, egzotikus gyümölcsök és autentikus tejtermékek körében.
A külcsín mellett a barátságos hangulat is vonzza a vásárlókat. Az üzletbe betérve szívélyesen fogadnak minket a szakértő értékesítők és italspecialisták, köztük sommelierek. Ha a temérdek színes termék között elvesznénk a gasztronómia világában, tőlük útmutatást kérhetünk, hogy milyen típusú bort ajánlanak a kiválasztott húshoz, vagy éppen milyen krémet javasolnak a Culinaris pékségben frissen készített, omlós pékárukhoz. A szakértelem egy kiemelten fontos márkaérték, nemcsak a hobbiszakácsok vagy gasztroturisták számára, de a professzionális séfek és éttermek irányába is a legmagasabb szintű kiszolgálást kínálja a Culinaris csapata.
Bár a Culinaris elsődleges célja a kezdetek kezdetén az volt, hogy a nemzetközi konyha különlegességeit a magyar háztartások számára is elérhetővé tegye, nem feledkeznek meg a hazai termelők és termékek támogatásáról sem. A Culinaris csapata folyamatosan kutatja a magyar gasztronómiai szektor azon szereplőit, akikkel azonos értékeket vallanak: professzionalizmus, minőség, elhivatottság és szeretet a finom ételek és italok iránt.
Az új üzlet nyitása mellet több, jelentős vállalati mérföldkő valósult meg a közelmúltban. A társaság 2021-ben felvásárolta a France Gourmet Foods Kft.-t, amely a világ egyik legnépszerűbb piacáról, a Párizs melletti Rungis Nemzetközi Piacáról importál többek között friss hús- és halárukat, gyümölcsöket és zöldségeket. is. A két csúcskategóriás gasztronómiai szereplő egyesülését követően indul el a Culinaris Market, az új szolgáltatással mind a vásárlók, mind a B2B partnerek számára közvetlenül elérhetővé válnak az egyenesen Franciaországból érkező friss áruk.