A luxuskonszern gyakran használta inspirációnak Szicília tájegységeit, így szinte nem is meglepő, hogy egy szicíliai borászattal dolgoznak.
A Donnafugata és az olasz divatház közösen dolgozik a Tancredi márka átalakításán, mely a borászat zászlóshajóként is emlegetett terméke. A limitált kiadású, 2016-os bort ebben a hónapban adják ki, a mediterrán színeket és az olasz barokk örökséget egyaránt tükröző díszítéssel. A terméket alapvetően Giuseppe Tommasi di Lampedusa A leopárd című regényének azonos nevű forradalmi főszereplője ihlette.
„A címke stílusa kontrasztot állít a hagyomány és a modernség között. Az arany és a kék tónusok, valamint a barokk vonalak az arisztokrácia presztízsére emlékeztetnek, a piros és zöld geometriai minták Olaszország egyesülésének eredményeként Szicíliában forradalmi áramlatokra utalnak"
– olvasható a Wine Bussiness International beszámolójában.
A Tancredi nero d´avola és cabernet sauvignon házasítása, amelybe kevés tannat is került. Az 1990 óta elérhető cuvée legfrissebb, 2016-os évjáratából 8013 palack lesz majd elérhető.