Jancsó Gergely
Ebben a budapesti hotelben könnyen kipihenhetők a munka fáradalmai
2021-07-29
18 hónap alatt 10 millió euróból renoválták a Westendben lévő szállodát, mely Crowne Plaza Budapest néven, üzleti hotelként mutatkozott be. Sleep Advantage programmal várják a megfáradt utazókat.
Booking.com
Nemcsak prémium szállást, üzleti szolgáltatásokat is biztosít a Crowne Plaza Budapest, mely az IHG Hotels and Resorts tagjaként indította el soft opening időszakát július 28-án. A 230 szobával és 13 rendezvényteremmel rendelkező épület a kezdeti időszakban csak a felújítás első szakaszában elkészült fogadóterekben és két emeleten üzemel, valamint megnyitja az Axis Café and Lounge elnevezésű specialty kávézóját a külföldi és magyar közönség számára. A teljes Váci úti épületet decemberben adja át az épület tulajdonosa, a Westendet is üzemeltető Gránit Pólus.
A felújítás a lengyel Tremend építésziroda tervei alapján valósul meg; a tervezőket a Nyugati pályaudvar ikonikus építészete, anyagai, textúrái és színei inspirálták.
Booking.com
A mi filozófiánk szerint az üzleti út emberközeli élmény, ahol a minőségi alvásra, az egészséges életmódra és ételekre, a kulturális élményekre és az emberek közötti kapcsolatokra nagy hangsúlyt fektetünk
– mondta el Maurice Janssen igazgató a Crowne Plaza Budapestben megvalósuló programról.
A szállodában például az úgynevezett Sleep Advantage program keretében a zavartalan éjszakai alvásra kiemelten figyelnek akusztikai megoldások, sötétítés, alvás élményét fokozó ágyazás és aromaterápiás módszerek segítségével.
A belsőépítészetet kiegészíti és a lokális kulturális élményt elmélyíti, hogy a falakon a kortárs magyar geometrikus és absztrakt művészet meghatározó alakjainak munkáival, többek között Haász István, Horváth Lóczi Judit és Robitz Anikó sorozataival találkozhat az utazó.
Jancsó Gergely
A Váci úti terasszal rendelkező újhullámos kávézóban, az Axis Café and Lounge-ban délután 2-ig várják a magyar közönséget is egy finom reggelire, és egész napos szezonális konyhával készülnek. Itt a hangsúly a lokálisan beszerzett, fenntartható, egészséges ételeken van.
A beszállítók a nemzetközi gasztronómiai trendekkel lépést tartó magyar márkák. A helyi szörpök, sör és magyar borok mellett az újhullámos kávét Bányai László magyar származású costa ricai kávéfarm tulajdonostól szerzik be, és 2020 legjobb tortáját is jegyző Hisztéria cukrászda süteményeit kínálják a vendégeknek.