A világ minden bizonnyal legismertebb óragyártója, a svájci Rolex újabb hatalmas lépést tett a popkulturális beágyazottság felé: nem más lett ugyanis a vállalat új arca, mint korunk egyik legfelkapottabb színésze, Leonardo DiCaprio.
A hollywoodi ikon, Leonardo DiCaprio a napokban csatlakozott a Rolex-családhoz, és a vállalat új arcaként tevékenykedik majd, írja a Maxim. A cég választása egyáltalán nem véletlen, hiszen a színész köztudottan rajong az óráikért – különösen a Daytona 116509-ért, amit a használtóra-piacon körülbelül 12 millió forintért szerezhetünk meg.
Ez is érdekelhet! A-listás színészekkel lesz tele Martin Scorsese új filmje
Az óragyártó közleménye szerint DiCaprio
híres hatalmas átalakulásairól és a környezet fáradhatatlan védelméről, és erőfeszítéseit az a vágya vezérli, hogy inspiráljon és lényegi változást idézzen elő.
A kinevezésével DiCaprio olyan rendezőikonok mellé került, mint a Rolex-szel szintén kollaboráló James Cameron vagy Marin Scorsese, de Coco Gauff és Roger Federer teniszikonok mellett a golflegenda Tiger Woods is volt már a svájci óragyártó arca.
Ha tovább olvasnál: Félmilliárdos fogás: Rolex-hamisítókat kapcsoltak le a reptéren
Paul Altieri, a Bob's Watches nevű oldal vezérigazgatója szerint a lépés már csak azért is zseniális, mert a Rolex ezzel ismét bebizonyította, hogy nem követi a trendeket, hanem meghatározza azokkat.
És Leonardo DiCaprio? Évtizedek óta ugyanezt teszi – a képernyőn, a vörös szőnyegen és most már a csuklóján is. DiCaprio a karrierjét a kiválóság elérésével, nem pedig a hírnév hajszolásával töltötte.