Saját üzletet nyit az AERON magyar divatmárka. A letisztult vonalvezetéséről és a minőségi anyaghasználatáról ismert brand elhatározása mögött a nemzetközi nagyáruházi sikerek, valamint a növekvő hazai kereslet áll. A korábbi évek pár napig tartó pop-up kereskedelmi formátumát követően a november 18-án nyíló üzlet egy nagyobb vízió megvalósulásának az előfutáraként jelenik meg.
Az AERON-t 2012-ben alapította Áron Eszter divattervező. Nagyapja mesterszabó volt, édesanyja textilkereskedő, aki bevezette az előkelő anyagok és a nemzetközi divatkereskedelem világába. Habár családja üzleti pályán képzelte el, édesanyja intelmei ellenére mégis megtörtént az elkerülhetetlen: Eszter maga is a divat világában helyezkedett el.
A márka idén júliusban egy új fejezetet nyitott a történetében: bemutatta a megújult arculatát, valamint az innovatív, wholegarment technológiával készült ZERO kapszula kollekcióját, amely elérhetőbb áron, XXS-től XXL-es méretig tartalmaz kötött alapdarabokat. A ZERO kollekció darabjai az ősz-téli szezonban egy kukorica-alapú innovatív polimer fonalból készültek, amely a poliésztert hivatott helyettesíteni, így alkotva fenntartható termékeket.
Idén augusztusban az AERON újabb lépést tett arra, hogy felkerüljön a nemzetközi divat térképre: a márka a Koppenhágai divathét keretein belül mutatta be a 2023-as tavasz-nyári kollekcióját, amely áttörő nemzetközi elismerést kapott, míg a márkát az amerikai sajtó az európai The Row-ként aposztrofálta.
Ez egy nagyon különleges pillanat a számunkra, egy régi álmunk teljesül be azzal, hogy üzletet nyithatunk Budapesten, hiszen a város különleges helyet foglal el az életünkben. Itt töltjük a legtöbb időnket, itt születnek az ötleteink, öltenek testet a kollekcióink. Külön öröm, hogy a zártkörű private sale-eket követően megtaláltuk azt a következő lépést, amivel tovább tudunk növekedni. Ez a lépés a saját üzlet, ahol a világunk bárki számára elérhető lesz: elég lesz csak besétálnia
– mondta Áron Eszter, alapító kreatív igazgató.
Az AERON store az URBA design stúdió által jegyzett, letisztult és áramvonalas szervita téri üzlethelyiségben fog helyet kapni, ahol a tér kialakítása adott az AERON termékek színvonalas installációjához.
Az üzletben a márka 2022-es ősz-téli, illetve december elejétől a 2023-as Resort kollekciója lesz elérhető olyan exkluzív darabok mellett, amelyek kizárólag Budapesten lesznek megvásárolhatóak. Az AERON termékek mellett a spanyol szépségápolási márka, a ROWSE termékei is debütálnak Magyarországon, mint egy hosszútávú együttműködés első lépése.
A boltnyitással az AERON is csatlakozik a fizikai jelenléttel rendelkező—a GB & Partners Zrt. által kezelt EXIM Exportösztönző Magántőkealap befektetésével működő—Vanguards divatmárkák közé.