galamb
Az internet korában is van létjogosultsága a cetlis hirdetésnek.

A mai napig találkozhatunk az apróhirdetés csúcskategóriájával, amely az internet előtti hőskorban virágzott a legjobban, ma pedig csupán egy-két régi vágású hirdető hirdet vele. Ez nem más, mint az a cetlis papír, amelynek a végéről le lehet csípni a telefonszámot, hogy aztán a megfelelő pillanatban a zsebünkből előkapva tárcsázhassunk valamikor.

Úgy tűnik egy leleményes twitterező felismerte, hogy az internet korában a cetlik ideje lejárt, mégsem tűnhet el teljesen. És valóban: megtalálta azt a piaci rést, ahová még bepréselheti az A4-es vagy A5-ös vágott lapjait.

Ha az embereknél nem is működik, a galamboknál még sikert arathat.

Ráadásul a galambok egyik legfontosabb önismereti kérdését teszi fel: az „Elege van a madárlétből?" kérdésre jól láthatóan csak úgy tolonganak az állatok, hogy aztán a hirdetővel közösen járják meg a madárlét kifürkészhetetlen útjait.


A figyelmetekbe ajánljuk