ferrari jacht

Saját garázzsal is rendelkezik a Ferrari-ihlette szuperjacht

Ugyan valamilyen szuperautó által inspirált szuperjacht már nem újdonság, de a Lazzarini most egy olyan koncepciót mutatott be, amely a Ferrari négykerekűjéből merít. Egy Ferrari pedig mindig felkelti az érdeklődést.

Ez a GranTurismo Mediterranea, vagy röviden GTM.

Sportos megjelenés és 26 méteres hossz jellemzi, amely a Ferrari ikonikus autói előtt tiszteleg. A hajótestet a Ferrari felismerhető Rosso Corsa vörös színének mintájára készítették el, míg a felépítményt az autógyártó által is kedvelt könnyű szénszálas anyagból készítették.

Még egy pimasz Ferrari-jelvényt is kapott az elejére, bár ez nem a hivatalos dizájn.

A Lazzarini nem árulta el, hogy a GTM pontosan melyik modellen alapul, bár a képeken a jachtot kísérő autó nagyon hasonlít a hibrid SF90 Stradale-ra.

Lazzarini Design

Megpróbáltuk elképzelni, hogyan nézne ki a tengerek Ferrarija

írta közleményében az olasz dizájnstúdió.

Az autóipari jegyek a fedélzeten is folytatódnak. A sirályszárnyas ajtókon keresztül megközelíthető kabinban egy versenyzői ihletésű pilótafülke található, amely pilótaülésekkel, műszerekkel, valamint egy főszalonnal, két kétszemélyes vendégkabinnal és három személyzeti férőhellyel rendelkezik.

A tathoz egy méretes spoiler is tartozik, amely egy kis extra tartást is ad a hajónak.

Lazzarini Design

Az igazi fénypontja azonban a hátsó fedélzeten található összecsukható farokrész.

Ez akár napozóteraszként, akár garázsként is használható; nyilván egy Ferrari számára.

Ha a hajó kikötött, a platform felfelé és kifelé is kinyitható, így egy gombnyomással a szárazföldre lehet vinni a járgányt.

Lazzarini Design

Az esztétikától eltekintve is úgy tervezték, hogy úgy is működjön, mint egy Ferrari. A hiperjachtként leírt tervezés egy hibrid meghajtási rendszert ír elő, amely három MAN v-12-es motort, egy Arneson sebességváltót és egy központi Hamilton Jet meghajtást tartalmaz.

Lazzarini Design

A Ferrarihoz hasonlóan a GTM-et is felszerelték az aerodinamikai szárnyak saját verziójával, úgynevezett fóliákkal, amelyek felemelik a hajótestet és kiemelik azt a vízből. A jacht így kisebb légellenállással és nagyobb sebességgel repül át a hullámok felett, mint egy hagyományos gördülő jacht.

Lazzarini Design

A stúdió a GTM becsült végsebessége 70 csomó, ami nagyjából 130 kilométer per óra. Ez azt jelenti, hogy a hajó még mindig egy töredékkel lassabb, mint egy régi, 1948-as Ferrari 166 Spyder Corsa, amely teljes sebességgel körülbelül 200 kilométer per órás sebességre képes.


A figyelmetekbe ajánljuk