Konferencia a vállalati és művészeti világ találkozásáról
2021-04-28
2021. május 14-én és 15-én online formában vehetnek részt az érdeklődők a nyolc panelbeszélgetés köré épülő eseményen. Ezeken a paneleken a nemzetközi art-and-business világ neves menedzserei, valamint a hazai forprofit és kulturális élet meghatározó szereplői beszélnek arról, hogyan érdemes a kulturális életet piaci szemmel szemlélni, mit jelent ma a szponzoráció vagy épp a mecenatúr – írja az esemény közleménye.
Az eseményen – többek között – részt vesz Gazsi Zoltán, az Eisberg Hungary ügyvezető igazgatója, Török József, kockázatitőke-befektető, Harsányi Bence, a Momentán Társulat alapító tagja, Márton Katalin, a Praktiker Magyarország HR- és CSR-vezetője, Egri Gábor, a Müpa értékesítési és marketingigazgatója, Béres Attila, a Miskolci Nemzeti Színház igazgatója, Liptay Gabriella, a KPMG Magyarország marketing- és kommunikációsvezetője, Erdődy Orsolya, a Budapesti Fesztiválzenekar menedzserigazgatója, Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért felelős igazgatója, Daria Dodonova, a Magyar Telekom gazdasági-vezérigazgató helyettese és Orlai Tibor, az Orlai Produkciós Iroda vezetője.
„A konferenciát az Art is Business magazin működése során felgyülemlett tapasztalok átadása okán szervezzük meg. Fontosnak tartjuk a hazai gondolkodás formálását, ezért minél többeknek kívánjuk megteremteni a lehetőséget arra, hogy hasznos, új és előremutató tudást szerezhessenek a kulturális támogatás, szponzoráció, mecenatúra és befektetés területén. Azok a szakemberek, akik a konferencián felszólalnak, mind-mind gazdag tapasztalattal és stratégiai szemlélettel bírnak a maguk területén. Hiszünk abban, hogy érdemes rájuk figyelni, tanulni tőlük"
– mondta Balogh Máté András, az Art is Business Egyesület vezetője.
A konferencia több témakörből áll, amelyeket egy-egy nemzetközi és hazai szakember vezet fel. Ezen témák kifejtésében, kerekasztal-beszélgetések formájában vesznek részt fele-fele arányban vállalati és kulturális menedzserek, valamint művészek.
A kulturális szponzoráció napjainkban; Hogyan gondolkodnak a vállalatok?; A fundraising lehetőségei; A HR találkozása a kultúrával – Employer branding, felelős vállalati gondolkodás és a művészeti projektek; Az előadó-művészet és a mecénás gondolkodás; A színház és a kulturális szponzoráció; A képzőművészet és a pénz – Miért hasznos a vállalat számára a vizualitással való együttműködés?; A jövő kihívásai – A kultúra miért segíti a vállalatok hosszú távú brandfejlődését?
Nemzetközi előadók között találjuk Szántó Andrást (USA), Andrew Hetheringtont (Írország), Helen Coopert (Nagy-Britannia), Heidi Lehmuskumput (Finnország) valamint Emma Stenströmöt (Svédország).
A konferencia vezetője: Veiszer Alinda
A szervezők vállalatiés művészeti menedzserek és magánemberek mellett a felsőoktatásban részt vevő hallgatókat is várják. A teljes program itt olvasható.