A Ne nézz fel a Netflix eddigi második legsikeresebb filmes debütálása, mintegy 4 millió nézőszámmal elmaradva a szolgáltató koronaékszerétől, a Különösen veszélyes bűnözőktől.
Az új film közel 360 millió órányi nézettséget ért el a szolgáltatás első 28 napja alatt, a Netflix Top 10 portál szerint, amely a vállalat legsikeresebb filmjeit követi nyomon. A Különösen veszélyes bűnözőket (Red Notice) összesen 364 millió órán keresztül nézték a Netflixen az első négy hétben, míg a Madarak a dobozban 282 millió órával a harmadik helyen áll.
Bár a Ne nézz fel alig maradt le arról, hogy megdöntse a Netflix eddigi legnagyobb filmes sikerét, a mozi még mindig monumentális győzelem a streamingszolgáltató számára. Néhány hónapon belül ez a második nagyszabású film, amely megdöntötte a korábban tartott nézettségi rekordokat.
A Különösen veszélyes bűnözők novemberi megjelenése előtt a csúcsrekordot évekig a Madarak a dobozban tartotta, amely még 2018-ban debütált.
A nézettségi növekedés egy része a Netflix mostani hatalmas előfizetői bázisának köszönhető, hiszen a Madarak a dobozban bemutatójához képest a felhasználók száma drasztikusan emelkedett.
Forrás: The Verge