Korszakváltás: megújult a Peugeot logója
A pajzson lévő oroszlánfej az 1960-as években egyszer már megjelent; a mostani azonban jóval egyszerűbb verzió.

Megújult a Peugeot: a készítők letisztultabb, elegánsabb logót alkottak meg a márka számára. A régi, egész alakos oroszlán teljesen eltűnt, egyedül a vicsorgó fej maradt meg, ami egy pajzson szerepel. Ráadásul a Peugeot felirat is megjelent az új dizájnon, ami egy másik betűtípussal írtak az emblémára.

Az eddig megszokott logó 2010 óta volt a márka jelképe, de ahogy a vállalat halad az elektromos hajtás irányába, úgy a márkajelzést is szerették volna megújítani.

A Motor1.com információi szerint a jelzés legkorábban az új 308-as modellen fog feltűnni, de a weboldalakon és a közösségi médiában, így például a Peugeot.hu-n is megjelent már. Ez a Peugeot történetének tizenegyedik logója az 1850-es alapítás óta, amit egy videóban is összefoglaltak.

Az MTI korábbi híre szerint az új autók januári forgalomba helyezése rekordalacsony lett az Európai Unióban. A legtöbb autót a Volkswagen csoport márkáiból helyezték forgalomba, 186,8 ezret, 26,8 százalékkal kevesebbet az egy évvel korábbi 255,3 ezernél. A második legtöbbet a Stellantis (Fiat Chrysler – PSA) márkáiból, 164,5 ezret, ami 26,1 százalékkal marad el az egy évvel korábbi 222,8 ezertől. Ehhez a csoporthoz tartozik a Peugeot is.


Related Articles From Your Site
Related Articles Around the Web
A figyelmetekbe ajánljuk