A Netflix belép a játékpiacra is

A Netflix belép a játékpiacra is

Nagy dobásra készülnek 2022-ben.

Úgy tűnik a Netflix a filmek, sorozatok és podcastok után még egy területet igyekszik lefedni, és beszáll a játékok piacára is. A legújabb információk legalábbis erre engednek következtetni, ugyanis a streaming ügyvezetőt keres a videojátékos terjeszkedés felügyeletére.

A felhasználók alapvetően rengeteg időt töltenek a Netflix előtt, mégis a különböző játékokat eddig máshol keresték. A Netflix döntése nem véletlen: a koronavírus-járvány alatt jelentősen megugrott a videójátékok népszerűsége, amiből a szolgáltató sem akar kimaradni.

Főleg, hogy már tapasztalatuk is van, hiszen a Black Mirror: Bandersnatch vagy a You vs. Wild filmjeiben az interaktív programozás segítségével a nézők egyedül dönthettek a filmben szereplő karakterek további döntéseiről. De olyan játékok is készültek a Netflix közreműködésével, mint a Stranger Things vagy a La casa de Papel (A nagy pénzrablás)

Ugyan részleteket eddig nem tudni, de elvileg az Apple Arcade szolgáltatáshoz hasonló játékcsomag van készülőben, amelyben reklámok sem lesznek, és hasonlóan mint a filmeknél, itt is havi előfizetésért cserébe lenne korlátlan hozzáférés a játékokhoz.

(The Verge)


A figyelmetekbe ajánljuk