Egészen új piacra lépett ezzel a márka.

A LEGO a tervek szerint márciusban dobja piacra a legújabb készletét, ami nagyban eltér az eddig megszokottól. A cég és az Universal Music Group (UMG) egy olyan játékot hozott létre, amivel a kiterjesztett valóság segítségével forgathatunk videóklipeket vagy más felvételeket.

LEGO

A Vidiyo nevű készlet a megszokott LEGO-figurák mellett tartalmaz majd különleges csempéket, mobilos alkalmazást és az UMG által biztosított zenéket is. A vállalat elsősorban a 7-10 éves gyerekeket célozza meg, akiket arra ösztönözne, hogy az okostelefonok segítségével forgassanak saját videóklipeket. Az alkalmazással a gyerekek felvételt készíthetnek a készletben található figurákról, és a már említett csempékről, az úgynevezett BeatBits-ekről.

Utóbbi különlegessége, hogy az app különböző effektekké változtatja a csempéken lévő fényképeket, majd a kiterjesztett valóság segítségével hozzá tudják kapcsolni egy magukról készített videóhoz is. Mindehhez az UMG biztosít rengeteg zenét: a velük szerződésben lévő zenészek dalait a játékosok felhasználhatják arra, hogy a saját videóklipüket leforgassák.

A LEGO minderre saját közösségi felületet hozott létre, ahol maximum 60 másodperces videókat lehet majd megosztani – kicsit hasonlóan, mint a TikToknál. A LEGO ígéretei szerint már március első napján piacra dobja a játékot.


Friss

Lil Nas X a főszereplője a BROCKHAMPTON szürreális új klipjének

A formáció jóbarátja, Dominic Fike a videó másik főszereplője.

TOVÁBB OLVASOM ÖSSZEOMLÁS
A figyelmetekbe ajánljuk