Az egyik legnagyobb amerikai mozihálózat még Nicole Kidmant is bevetette a szent ügy érdekében.


A koronavírus-járvány alaposan megrázta a világ mozihálózatait, komoly kiesést okozva. Bár a járványkezelés a vakcinák segítségével azóta jobban halad, az Egyesült Államokban továbbra is komoly a járványkrízis, így az emberek még messze nem szoktak vissza akkora mennyiségben a mozikba, mint amennyien a pandémia előtt jártak. Az egyik legnagyobb amerikai mozihálózat, az AMC úgy döntött, hogy egy 25 millió dolláros kampánnyal próbálja visszacsalogatni az embereket a vetítőtermekbe.

Ennek első terméke egy videó, amiben Nicole Kidman filmet néz és elmondja, hogy mennyire jó moziban lenni. Fura módon a videó paródiája már 3 hónappal ezelőtt elkészült a Saturday Night Live révén, ami igencsak jól megragadja, miért nem annyira meggyőző az, ha egy híres ember elmondja nekünk, hogy moziba járni milyen jó, hiába a magasztos körítés.

(Forrás: AdWeek)


A figyelmetekbe ajánljuk