A Cary Joji Fukunaga által rendezett Nincs idő meghalni 56 millió dollár (17 milliárd forint) bevételt könyvelhetett el az amerikai mozik jegypénztárainál. A filmet a múlt hétvégén mutatták be az Egyesült Államokban.


A Variety beszámolója szerint az amerikai jegyeladások a vártnál egy kicsivel kevesebb bevételt hoztak, mint amire számítottak. Az iparági szaklap azt írta, hogy a filmnek az előrejelzések szerint 60-70 millió dollárt (18-21 milliárd forint)kellett volna termelnie az első három napban. A tényleges számok ugyan alacsonyabbak voltak, de nem katasztofális mértékben - mutattak rá. Sőt, mint a Hollywood Reporter megjegyzi, a film a külföldi piacokat is beleszámítva már átlépte a 300 millió dolláros (90 milliárd forint) határt– írja a Vanity Fair.

A Variety becslése szerint a legújabb Bond-filmnek 250 millió dollár (78 milliárd forint) volt a gyártási költségvetése, és 100 millió dollárba (30 milliárd forint) került a marketing, plusz a mozi többszöri késése miatti kiadások. A stúdió célja, hogy a film 800 millió dollárt (210 milliárd forint) keressen a mozikban.

A Nincs idő meghalni volt az első nagy film, amelynek csúszott a megjelenési dátuma a COVID-19 miatt. Eredetileg 2020 áprilisára tervezték a premiert, majd azt a járványhelyzet miatt novemberre csúsztatták. 2020 októberében Billie Eilish kiadta a címadó dalhoz készült videoklipjét, ami bizakodásra adhatott okot a rajongók számára. Néhány héttel később azonban a filmet 2021 áprilisára halasztották.

A Nincs idő meghalni végül szeptember végén, illetve október elején debütálhatott a mozikban világszerte.

A figyelmetekbe ajánljuk