blue and red labeled can

Némi felháborodást váltott ki egy tweetjük, amiben azt írták, hogy aki januárban nem iszik sört, az egyen segget.


Napról-napra egyre furcsább és nehezebben magyarázható világot élünk, ezen pedig picit sem segít, hogy egy ideje a brandek úgy döntöttek, hogy megpróbálják úgy használni a Twittert, mint a többi felhasználó. A cél ezzel nyilván az, hogy azonosulhatóbbá váljon a brand, hisz a híres gyorsétteremlánc is pont olyan depressziós, mint te, meg a népszerű kekszgyártócég is az éppen népszerű dologról viccelődik, vagy éppen oltogatja válaszokban a neki beszóló embereket.

Ez mostanra olyannyira elterjedt lett, hogy míg az elején még működött, és sokan értékelték, hogy beszól nekik a Wendy's felhasználói fiókja poénból, hamar elkezdte szinte minden amerikai vállalat alkalmazni, hamar borzasztóan nyomasztóvá téve az egészet. Manapság már sok felhasználó nosztalgiázik az ezt megelőző időkről, amikor a nagy márkák szimplán csak nagy márkák voltak, és nem próbálták meg eljátszani, hogy huszonéves internethuszárok.

Ugyanakkor csomó egészen szürreális helyzetet is idéznek elő ezzel a trenddel, erre pedig jó példa most a PBR (Pabst Blue Ribbon) amerikai sörmárka esete is. A cég hivatalos kommunikációs felületén ugyanis a nagy igyekezetben, hogy olyanokat írjon, mint a fiatalok, kiírta egy azóta már törölt tweetben, hogy aki januárban nem iszik alkoholt, az egyen szó szerint segget akkor.

Többen lecsapták a poént, hogy még az is sokkal jobb, mint a cég terméke, többen pedig kiakadtak, hisz ahogy a legtöbb helyen, úgy az Egyesült Államokban is igencsak komoly és elterjedt probléma az alkoholizmus. Szóval finoman szólva is visszás ez a fajta alkoholra buzdítás. A cég vezetője gyorsan eszközölt egy bocsánatkérést, mondván a tweet nyelvezete és tartalma elfogadhatatlan volt. Pedig a Twitter első szabálya, hogy sose kérj bocsánatot! Pózerek...

(Forrás: Boing Boing)


A figyelmetekbe ajánljuk