Debütált a Dom Pérignon rosé 2005 limitált kiadású jeroboam palackja, amit nem mást, mint az többszörös Grammy - és Oscar-díjas énekesnő, Lady Gaga tervezett Nicola Formichetti divatigazgatóval.


A gyártó által Dom Pérignon szobornak nevezett palackot egy fátyol öleli körbe. A 110 jeroboam palack a Dom Pérignon flag store boltokban vásárolható meg, a teljes bevétel Lady Gaga Born This Way elnevezésű alapítványához kerül, amelyet az énekesnő alapított 2011-ben az édesanyjával.

Ám nem ez az egyedüli palack, amelyet ez a kooprodukció jegyez majd: a következő két évben számos hasonló terméket dobnak majd piacra, mint ahogyan pl. a 2006-os rozé és a 2010-es vintage limitált kiadású tételei is. Az énekesnő nem elégszik meg a tervezéssel, reklámkampánnyal – amelyhez természetesen a saját nevét adja – népszerűsíti a terméket.

A pezsgő reklámjának hangulata és kivitelezése, pedig nem is lehetne ennél Gagásabb!

Friss

Danny DeVito lesz az ördög Audrey Plaza sorozatában

Audrey Plaza az ördög lányát fogja alakítani, aki éppen az antikrisztust neveli.

TOVÁBB OLVASOM ÖSSZEOMLÁS
A figyelmetekbe ajánljuk