Nem várnak szakértelmet, csupán őszinteséget.

Pár hónapja már beszámoltunk egy hasonló álommunkáról; akkor a brit székhelyű Hun Wine keresett hivatalos bortesztelőket a kóstolásához. Aki akkor lemaradt volna, most újabb lehetősége akadt – igaz ez már nem otthonról végezhető.

A Haszon Magazin szúrta ki a a brit Metro cikkéből, hogy a Magyarországon is működő Aldi brit üzletága egy hathetes nyári programot szervez, amin 30 önkéntes vehet részt. A program résztvevőinek annyi lesz a dolga, hogy az Aldi borklubjának kezdeményezésére megkóstoljanak és véleményezzenek három díjnyertes terméket.

A pályázók május 17-ig e-mailben, az életkoruk, az Instagram és Twitter profiljuk megadásával jelentkezhetnek, valamint egy rövid, 150 szóból álló motivációs levélkét is el kell juttatniuk a borklub döntéshozóihoz.

Az üzletlánc nem vár semmilyen szakértői elemzést, csupán őszinteséget. Csupán annyit kérnek a önkéntesektől, hogy az áruházlánc közösségi felületein osszák meg nyíltan és világosan a kóstolás tapasztalatait és a véleményüket a borokról. Mindehhez szakértői segítséget is kapnak. Ráadásul egy online borakadémiát is indítottak az érdeklődnek, ahol szakértők segítségével megismerhetik a bortermelő régiókat, megtanulhatják, hogyan kell az ételkehez kiválasztani a megfelelő bort.


A figyelmetekbe ajánljuk